Een online event is niet tastbaar...
Toch vergeet je het nooit meer!
Online evenement organiseren
Online evenement organiseren
Wil je binnenkort een online evenement organiseren? Een online event organiseer je niet zomaar, want er komt heel wat bij kijken. Evenementenbureau Advance Events heeft samen met haar technische partners inmiddels al meer dan 250 livestreams en online events mogen organiseren en ook jullie online event verzorgen wij graag!
We helpen je met de drie basisvragen die voor ieder livestream event beantwoord moeten worden: wat is de inhoud, welke vorm is het beste en welke techniek is er nodig. Samen kijken wij naar de mogelijkheid voor een pop-up studio bij jullie op de eigen locatie of zoeken wij naar een geschikte externe studio en verzorgen daarbij alle techniek. Met veel plezier gaan wij met jou aan de slag met de inhoud en komen zo tot een online evenement waarmee jij scoort!
Waarom een online event organiseren?
Er zijn vele geschikte momenten om een live event of online evenement te organiseren. Soms is zelfs een combinatie tussen live en online (hybride) het beste. Die keuze hangt af van allerlei factoren. Wij helpen je graag om hierin de juiste richting te bepalen. Vanuit onze ervaring geven wij jou handige tips en adviezen.
Het voordeel van een online evenement is dat je een grote doelgroep kunt bereiken. Jouw gasten kunnen vanuit hun eigen kantoor of thuissituatie inloggen en het programma volgen. Realiseer je eens hoeveel uitstoot het scheelt als gasten niet meer hoeven te reizen. Je kan kiezen om het evenement live uit te zenden, maar je kan deze ook streamen. Dan is het voor de gasten mogelijk om op een later tijdstip de opname te bekijken. Bij een hybride event laat je jouw gasten zelf kiezen: zitten zij tijdens de opname live in de zaal of kijken ze via een digitale omgeving mee?
Onze rol tijdens online evenementen
Als evenementenbureau weten wij als geen ander hoe je een online evenement extra aantrekkelijk kan maken. We vertalen jullie doelstelling in een programma waarin interactie een belangrijke rol speelt. Alles dat nodig is voor een succesvol online evenement regelen wij tot in de puntjes.
We zorgen voor een doeltreffend uitnodigingstraject, de juiste sfeer in de studio en zetten de vereiste technische voorzieningen in. Samen met de regisseur creëren wij een aantrekkelijke invulling van de uitzending. We boeken gastsprekers, nemen vooraf quotes of interviews op en richten als het nodig is een platform in voor deelsessies. Het is zelfs mogelijk om de deelnemers vooraf een leuke box te sturen van ons label Event@Home Box.
Event@Home Box
Zoek je een origineel koffiepakket of theepakket, een borrelbox of een ander pakket voor jullie online event of zakelijke bijeenkomst? Of zoek je een leuke verrassing die je per post kan versturen voor een webinar of teammeeting? Event@Home Box, een zusterbedrijf van Advance Events, brengt diverse boxen en pakketten die je eenvoudig per post naar de mensen thuis of kantoor kunt versturen. Er zijn boxen in brievenbusdoosjes maar ook in postpakket doosjes. Ook maatwerk met jullie eigen producten is mogelijk. Bekijk hier al onze boxen.
Online evenement extern of op eigen locatie
Je kunt evenementenbureau Advance Events inschakelen voor een online evenement dat je vanuit jullie eigen locatie wilt organiseren. In dat geval bouwen wij in jullie bedrijfspand een pop-up studio met alle techniek die nodig is. Je kunt voor jullie online event ook kiezen voor een externe studio.
We brengen alles dat nodig is om een online evenement professioneel vorm te geven: van contentcreatie tot het maken van bumpers en leaders, maar ook logo animaties en 3D graphics, tolkenvertaling, ondertiteling, voice-overs en vlogs. Alle techniek hiervoor hebben wij in huis. Ook als het gaat om de invulling van breakout-sessies, interactieve online workshops en platformindelingen helpen wij je graag verder. We regelen alles perfect zodat jijzelf zorgeloos kan genieten van het online evenement.
Mogelijkheden van een online evenement organiseren
Inmiddels hebben wij al heel wat online events mogen organiseren. De ene keer was het een HR evenement om medewerkers te informeren terwijl het de andere keer een onboarding programma betrof. Ook een productpresentatie van een fietsenfabrikant, een bewonersavond voor een bouwbedrijf en een award show voor een internationaal accountantskantoor hebben wij online georganiseerd. Wist je dat wijzelf een aantal interactieve formats hebben ontwikkeld, zoals een online borrelshow en een mindf*ck voorstelling met illusionist Victor Mids.
Ben je geïnteresseerd en wil je meer weten over de mogelijkheden van Advance Events voor jouw online event? Of wil je graag een voorstel op maat ontvangen voor jullie hybride evenement? Neem vrijblijvend contact met ons op via telefoon 010 - 750 4400 of via onderstaande button.
Eventpartner voor de organisatie en uitvoering van jullie online event
Wij zijn graag jullie eventpartner voor de organisatie van jullie online event. We komen met plezier samen met onze technische partner bij je langs om je vrijblijvend te informeren over onze mogelijkheden. Je kunt ons bereiken via telefoon 010 - 750 4400 of via onderstaande buttons.