
De opening is er maar één keer...
Toch zou je dit dagelijks willen doen!
Feestelijke officiële opening
Officiële opening organiseren
De bouw is klaar en de verhuisdozen zijn uitgepakt… Het is eindelijk tijd voor de officiële opening van het nieuwe of vernieuwde bedrijfspand! Je bent zó trots dat je ernaar uitkijkt om het met iedereen te delen. Na de feestelijke (her)opening zijn alle klanten, relaties en genodigden net zo trots als jij!
Weet jij al welke invulling je aan de officiële opening gaat geven? De mogelijkheden zijn eindeloos. Wordt het een zakelijke bedrijfsopening met openingsreceptie, of kies je voor een spectaculair openingsfeest? Misschien past juist een openingsfestival op het eigen terrein goed bij jullie bedrijf? Of wat dacht je van een feestelijke opening met een open dag voor alle klanten en relaties? Welk openingsevenement ook je voorkeur heeft, evenementenbureau Advance Events zorgt voor een verrassende invulling!


Waarom een officiële opening organiseren?
De opening van een nieuwe bedrijfslocatie is een belangrijk moment. Het betekent dat je bedrijf groeit, dat er een extra vestiging bijkomt of dat er een bedrijfsverhuizing plaatsvindt. In alle gevallen is het een mijlpaal die je samen met je relaties en medewerkers wilt vieren! Wie nodig jij allemaal uit voor jullie bedrijfsopening?
Zodra je weet wie je wilt uitnodigen voor de officiële opening, adviseren wij je over de invulling van het openingsevent. Een bedrijfsopening is een ideaal moment om de onderlinge band met klanten, werknemers en stakeholders te versterken. Voor zakelijke relaties en klanten is een openingsreceptie of open huis altijd een succes. Je kan ook kiezen voor een open dag of een zakelijk openingsfestival. En ook een spetterend openingsfeest valt altijd in de smaak. Voor welke feestelijke opening je ook kiest, evenementenbureau Advance Events maakt het tot een succes!

Onze rol tijdens jullie bedrijfsopening
Een officiële opening organiseren is als een live uitzending. Het moet in één keer goed, want een tweede kans krijg je niet. Daar staat Advance Events als zakelijk evenementenbureau garant voor! Wij bereiden elk detail van de opening aandachtig voor en nemen alle zorgen uit handen. Waarom we dat doen? Zodat jij zorgeloos kan meegenieten van de organisatie, het event én de herinnering. Daar doen wij alles voor!
We luisteren goed naar jouw wensen en bedenken een creatief plan voor de officiële opening. Daarna regelen wij alles dat nodig is voor het openingsfeest: van catering tot techniek en van entertainment tot give-away. We geven je advies over interessante gastsprekers en spectaculaire openingsacts en als je wilt helpen we je met het uitnodigingstraject voor het openingsfeest.

Partytenten, techniek, facilitair en meer
Soms is er in het nieuwe pand onvoldoende ruimte om de openingsreceptie of het openingsfeest te geven. In dat geval kan een fraai partypaviljoen op jullie parkeerterrein uitkomst bieden. We hebben voor iedere gelegenheid een passende partytent: van pagodetent tot stijlvolle boogtent en van flextent tot een volledig transparante tent.
Ook alle facilitaire voorzieningen die nodig zijn regelen wij voor je. Van toiletaccommodaties tot elektra aggregaat en van parkeerbeheer tot pendeldiensten. Maar ook zaken als vlaggenmasten, walkway's, toegangsregistratie, hospitality hostesses en de naambadges. Samen met onze culinaire partners verzorgen we de catering. Kortom, het gehele openingsevenement wordt van A tot Z door ons geregeld, zodat jij zonder zorgen kunt genieten!

Bijzondere openingsacts voor de officiële opening
Je kunt kiezen uit diverse bijzondere openingsacts wanneer je een officiële opening organiseert. Voor ieder type evenement is er een passende openingshandeling te vinden. Ook als het gaat om maatwerk openingsshows, helpt evenementenbureau Advance Events je verder! En wist je dat je ons ook kan inschakelen voor alleen de openingsact of openingsshow?
Tijdens de vele openingsevenementen die wij organiseerden, zijn al heel wat openingacts voorbijgekomen. Van het inpakken van een pand met een grote strik tot enorme valdoeken, vuurwerkshows en flashschermen. Soms kozen opdrachtgevers voor een kleine openingsact. Denk hierbij aan het doorknippen van een openingslint of het indrukken van een grote rode knop waarna streamers de lucht in schieten. De meeste bedrijven kiezen echter voor een spectaculaire openingsshow. Evenementenbureau Advance Events heeft plezier in het bedenken van een openingsact op maat, afgestemd op jullie bedrijf, product, dienst en doelgroep. Neem contact met ons op om de mogelijkheden te bespreken.
De mogelijkheden voor jullie officiële opening
In de meeste gevallen biedt het nieuwe bedrijfspand voldoende ruimte voor het organiseren van een openingsfeest. Wij toveren het magazijn, de loods, het bedrijfsrestaurant of fabriekshal in korte tijd om tot feestruimte. Wanneer jullie onvoldoende ruimte hebben, biedt een partytent de uitkomst voor de bedrijfsopening! Ligt het bedrijf aan het water? Dan is een partyschip een ideale, alternatieve locatie waarop je de officiële opening kunt vieren. Evenementenbureau Advance Events denkt graag met je mee!
Het is altijd mogelijk om een officiële opening te organiseren in of rondom het nieuwe pand. Aansluitend is het aan ons om er met fraaie aankleding, prachtige decoraties en moderne techniek een echt feest van te maken. Wij kunnen echt ieder detail van de bedrijfsopening voor je regelen. We zorgen voor een totaalbeleving waarmee jij indruk maakt op je gasten! Welk openingsevenement ga jij organiseren? Wordt het een openingsreceptie, een openingsfestival of een openingsfeest? Graag komen wij bij je langs om te brainstormen over de feestelijke opening van jullie nieuwe bedrijfspand. Bel ons voor een afspraak via 010 - 750 4400. Bekijk ook eens onze mogelijkheden voor bouwevenementen en vastgoed events.
Ga jij een officiële opening organiseren en zoek je een evenementenbureau?
Als evenementenorganisator is Advance Events jullie graag feestelijk van dienst! Gebaseerd op jullie wensen maken wij een verrassende offerte voor het openingsevenement waarbij wij alles tot in de puntjes voor je regelen. Neem contact met ons op.