Een publieksfeest lijkt een droom…
Advance laat deze uitkomen!

Episch publieks­feest organiseren

Episch publieks­feest organiseren

Wil je als gemeente, overheidsinstelling of bedrijf een publieksfeest organiseren? Dan kan Advance Events je zeker helpen! Een bewonersfeest, wijkfeest, Koningsdag feest, dorpsfeest, openingsfeest of een ander soort publieksevenement… wij kunnen het event van A tot Z voor je regelen! Ook co-productie is mogelijk.

De afgelopen jaren hebben wij voor de meest uiteenlopende opdrachtgevers publieksfeesten mogen organiseren. Tienduizenden gasten genoten van epische optredens van bekende en minder bekende artiesten die wij voor hen verzorgden. Voor welke gelegenheid wil jij een publieksfeest organiseren? We gaan graag met je in gesprek om te bekijken wat wij voor jullie publieksevenement kunnen betekenen.

Doelstelling van het publieks­feest

Een publieksfeest kan diverse doelstellingen hebben. Je kunt een mensen bedanken, samen iets vieren of het publieksevent inzetten als een vorm van binding. Ook kan je een publieksfeest inzetten als opening van een publieke locatie of voor de viering van een gemeentelijk jubileum. Of wat dacht je van een Koningsdagfeest, Bevrijdingsfeest of zomerfeest? Evenementenbureau Advance Events kan alle onderdelen van het publieksfeest tot in de puntjes voor je regelen. We luisteren naar jouw wensen en brengen creatieve ideeën voor het publieksevent tot leven. Wij kijken, denken en plannen ver vooruit. Niets laten wij aan het toeval over en ieder detail bereiden wij aandachtig voor. Waarom wij dat doen? Zodat jijzelf ook zorgeloos kunt genieten van de organisatie, het publieksfeest zelf én de herinnering achteraf. Daar doen wij alles voor!

EP4A24 1
dirty daddies publiekfeest publieksevenement feestavond wijkfeest buurtfeest stadsfeest gemeentelijkfeest evenementenbureau advance events

Onze rol tijdens jullie publieks­feest

Evenementen organiseren is onze tweede natuur. Sinds onze oprichting in 2006 hebben wij vele grote en kleine feesten mogen organiseren. Feestelijke evenementen in opdracht van gemeenten, het bedrijfsleven en allerlei publieke organisaties. Onze eventmanagers staan in de startblokken om ook van jullie publieksfeest een groot succes te maken! We kunnen alles voor jullie publieksevenement regelen: van de locatie, het vergunningstraject, de AV-techniek en alle facilitaire voorzieningen tot zaken als amusement, entertainment en catering. Ook belangrijke onderdelen zoals crowd control en veiligheid kunnen wij in overleg met de veiligheidsregio voor jou coördineren. Maar ook aspecten als artiestenopvang, communicatie en milieu service. Je kan zelf bepalen of je de totaalorganisatie aan ons uit handen geeft of liever kiest voor coproductie.

Impressies

Bekende artiesten op jullie publieksfeest

Wanneer jullie bekende artiesten willen laten optreden tijdens jullie publieksfeest, kunnen wij je als geen ander informeren. We hebben inmiddels heel wat optredens van DJ’s, zangers, zangeressen, bands en bekende artiesten voorbij zien komen. Denk aan Tino Martin, Kensington, Diggy Dex, Edsilia Rombley, Maan, Jeroen van der Boom, René Froger, Dotan, Kris Kross Amsterdam, The Dirty Daddies, Gerard Joling, Broederliefde… We kennen menig artiest persoonlijk. Naast het verlenen van assistentie bij het boeken van artiesten, zorgen wij ook voor de artiestenbegeleiding. We checken de riders op de gewenste voorzieningen en regelen alles wat hiervoor nodig is: van spiegels tot handdoeken en van flesjes water tot blauwe M&M’s. Ook creëren wij een backstage area en zorgen wij voor beveiliging. Kortom, ook als het gaat over artiesten laten wij niets aan het toeval over!

episch publieksfeest organiseren publieksevenement publiek 10 dj mc optredens party evenement event evenementenbureau advance events bewonersfeest wijkfeest stadsfeest dorpsfeest

In de praktijk

In de praktijk

In de praktijk

In de praktijk

In de praktijk

Geen cases gevonden.

Waarom kiezen voor
Advance events?

Deskundig en ervaren
Advance Events is sinds 2006 actief in de organisatie van jubileumfeesten. In al die jaren hebben we heel wat jubilea georganiseerd. Van 50 tot 5.000 gasten, voor kleine en grote opdrachtgevers, zowel zakelijk als feestelijk.
Verrassend en creatief

Wij brengen jouw wensen met creatieve concepten tot leven. Onze evenementen kenmerken zich door een creatief samenspel van verrassende elementen die gezamenlijk zorgen voor een onvergetelijke totaalbeleving!

Persoonlijk en betrokken

Persoonlijk, betrokken en vanuit het hart! Bij elk evenement dat wij organiseren zijn dat de pijlers. Jij als opdrachtgever en je gasten voelen zich bij ons echt in de watten gelegd. Gastheerschap op hoog niveau, dat is de kracht van ons familiebedrijf.

Kwaliteit tot in detail

De kleinste details kunnen de grootste effecten teweeg brengen. Wij laten niets aan het toeval over en zorgen altijd voor het hoogst mogelijke kwaliteitsniveau. We willen niet de grootste zijn, maar wel de beste en daar doen we alles voor!

Offerte aanvragen
voor een onvergetelijk
evenement?

Offerte aanvragen voor een onvergetelijk evenement?

Ontvang binnen 1 werkdag een reactie

    Gerelateerde evenementen