Proud! Personeelsfeest voor ASML

Proud! personeelsfeest voor 4.000 gasten van ASML

Voor ASML, een bekend Nederlands hightechbedrijf gevestigd in Veldhoven, mocht Advance Events voor de 3e keer het personeelsfeest voor de twee fabrieken en alle ondersteunende diensten organiseren. Dit keer waren er meer dan 4.000 gasten aanwezig! Omdat ‘trots’ een belangrijke boodschap was, is het feestthema Proud! bedacht. ASML is trots op haar medewerkers en pakte daarom enorm uit met een geweldig bedrijfsfeest waarbij de gasten meerdere area’s konden bezoeken. Advance Events regelde ook dit personeelsfeest van A tot Z.

Personeelsfeest met meerdere area’s

Gedurende de feestavond konden de gasten meerdere area’s bezoeken, die elk hun eigen thema hadden. De avond werd geopend met een fullcolour lasershow die tegelijk in twee zalen plaatsvond. Vervolgens konden de gasten in de Mainstage Area genieten van optredens van de band Boomerang, Edsillia Rombley en DJ Timo. In de Ladies Party Area zorgden de Dames Draaien Door voor een swingend dansfeest, waarbij de female DJ werd bijgestaan door een percussioniste en een violiste. In de Club Area zette DJ Maus tijdens het personeelsfeest de zaal op z’n kop, terwijl in de Pub Area Feest DJ Jerome er een echt meezingfeest van maakte. De avond werd afgesloten met een spetterend optreden van DJ Mental Theo.

lasershow openingsact personeelsfeest bedrijfsfeest proud advance events evenementenbureau
dames draaien door danszaal dansfeest personeelsfeest advance events

Volop amusement in alle feestzalen

Naast swingend entertainment was er in iedere feestzaal van alles te beleven. De hoofdzaal was ingericht als chique festivalplein met stretchtenten, diverse foodtrucks en een koffie Piaggio. In de Ladies Party Area kon men genieten van de trendy cocktailbar, de silent swing, de Trabant met fast & hilarious en de roller disco, waarbij je al rolschaatsend kon genieten van de silent disco. In vrijwel alle zalen waren er photobooths. Centraal was het ASML Formule1 plein ingericht, waar de gasten plaats konden nemen in een echte F1 raceauto, deel konden nemen aan F1 racesimulatie, het bandenwisselspel of de behendigheidsuitdaging. Tijdens de samenstelling van het programma was rekening gehouden met het internationale karakter en de verschillende doelgroepen. Kortom, er was werkelijk voor ieder wat wils tijdens het Proud! Personeelsfeest.

Impressies

Proud! Festivalfeest

De avond was feitelijk een festivalprogramma waarbij er in zeven verschillende area’s van alles te beleven was. Het werd een feestavond die verbaaste, verraste en verbondt! De Mainstage Area als hoofdzaal, de Ladies Party Area als danszaal, de Club Area als discozaal, de Pub Area als feestcafé, de Meet & Greet Funstreet als ontmoetingsruimte en de Lounge Area waar je lekker kon chillen. Samen werden er in alle feestruimten nieuwe herinneringen gemaakt.

feestruimte feestzaal feestlocatie asml personeelsfeest proud advance events
mental theo foto advance events personeelsfeest asml proud

Organisatie en uitvoering door Advance Events

Een feest als dit voor ruim 4.000 gasten vergt enorm veel tijd en aandacht. Advance Events heeft het hele evenement voor ASML mogen verzorgen. Vanaf de conceptcreatie en de save the date tot de uitvoering en het bedankje achteraf. In het totaal waren er met deze productie ruim 275 medewerkers, artiesten en crewmembers actief. De begeleiding van het evenement was in handen van 4 eventmanagers en 1 eindregisseur. Maanden van voorbereiding, waarbij geen detail aan het toeval werd overgelaten, heeft geleid tot een geweldig bedrijfsfeest waar nog lang over wordt gesproken!

Willen jullie ook een personeelsfeest organiseren?

Ga jij ook een personeelsfeest of bedrijfsfeest organiseren? Dan zijn wij graag je eventpartner! Van uitnodiging tot catering en van entertainment tot give-away: wij leggen ieder facet van het feest onder een vergrootglas en laten niets aan het toeval over! Ben je benieuwd wat wij voor jullie personeelsfeest kunnen betekenen? Neem vrijblijvend contact met ons op via 010 – 750 4400 of via onderstaande links. Bezoek ook eens de pagina evenement op eigen locatie.

evenementenbureau organisatiebureau eventburo evenement events organiseren personeel medewerkers zakelijk relaties klanten publiek

Waarom kiezen voor
Advance events?

Deskundig en ervaren

Advance Events is sinds 2006 actief in de organisatie van jubileumfeesten. In al die jaren hebben we heel wat jubilea georganiseerd. Van 50 tot 5.000 gasten, voor kleine en grote opdrachtgevers, zowel zakelijk als feestelijk.

Verassend en creatief

Wij brengen jouw wensen met creatieve concepten tot leven. Onze evenementen kenmerken zich door een creatief samen-spel van verrassende elementen die gezamenlijk zorgen voor een onvergetelijke totaalbeleving!

Persoonlijk en betrokken

Persoonlijk, betrokken en vanuit het hart! Bij elk evenement dat wij organiseren zijn dat de pijlers. Jij als opdrachtgever en je gasten voelen zich bij ons echt in de watten gelegd. Gastheerschap op hoog niveau, dat is de kracht van ons familiebedrijf.

Kwaliteit tot in detail

De kleinste details kunnen de grootste effecten teweeg brengen. Wij laten niets aan het toeval over en zorgen altijd voor het hoogst mogelijke kwaliteitsniveau. We willen niet de grootste zijn, maar wel de beste en daar doen we alles voor!

Offerte aanvragen
voor een onvergetelijk
evenement?

Offerte aanvragen voor een onvergetelijk evenement?

Ontvang binnen 1 werkdag een reactie