Over ons
Evenementenbureau Advance Events
Advance Events organiseert verrassende evenementen voor het bedrijfsleven. Gebaseerd op de specifieke wensen en doelstellingen van onze opdrachtgevers, brengen we creatieve ideeën tot leven in inspirerende events. Naast de conceptcreatie verzorgen we het evenement daarna van A tot Z, waarbij we niets aan het toeval overlaten. Alles wordt tot in de puntjes geregeld, zodat jij als opdrachtgever onbezorgd kan meegenieten. Ontzorging optima forma, daar doen wij alles voor!
Deskundig en ervaren
eventprofessional
Advance Events is sinds 2006 actief in de organisatie van bedrijfsevents en in al die jaren hebben we al heel veel evenementen, groot en klein, mogen organiseren. Van feestelijke personeelsevents, tot inspirerende zakelijke events en gezellige events op eigen locatie. Of het nu gaat om een klantendag, een relatie evenement, een familiedag of een jubileumweekend, onze deskundige eventmanagers staan klaar om jou te helpen bij de organisatie.


Onze kracht: diversiteit en veelzijdigheid
Bij Advance Events beschouwen we de diversiteit aan evenementen die we aanbieden als een van onze grootste sterke punten. Met jarenlange ervaring in de B2B-sector hebben we expertise opgebouwd in het organiseren van een breed scala aan zakelijke evenementen. Die ervaring versterkt en maakt dat je ons voor heel wat soorten events kunt inzetten.
Onze brede ervaring stelt ons in staat om niet alleen grote, complexe evenementen te organiseren, maar ook kleinere, op maat gemaakte bijeenkomsten die perfect aansluiten bij de doelen en behoeften. Of het nu gaat om een formeel congres of een informeel jubileumweekend, wij hebben de kennis én het netwerk om elk evenement te laten uitblinken.
De kracht van een
goed evenementenbureau
We hebben al meer dan bijna twee decennia een bewezen staat van dienst en beschikken over een eigen team eventmanagers, elk met een jarenlange ervaring, die weten hoe ze een evenement succesvol organiseren.
Wij hebben creativiteit en ‘out of the box denken’ hoog in het vaandel staan. Als geen ander zijn wij in staat om originele en innovatieve ideeën te bedenken, waarmee jullie evenement echt opvalt en er een onvergetelijke herinnering wordt gemaakt!
Als familiebedrijf luisteren wij als geen ander naar de wensen en behoeften van de klant en we zorgen voor een aanpak met korte communicatie lijnen. Persoonlijk, betrokken en vanuit het hart!
In de bijna 20 jaren dat wij actief zijn in de evenementen branche, hebben wij een uitgebreid netwerk van leveranciers, locaties en andere partners opgebouwd, die ons helpen bij het organiseren van het evenement. Professionals, ieder met hun eigen specialisme. De kracht van de combinatie!
Vanaf de offerte tot aan de evaluatie na de uitvoering is er altijd een vast aanspreekpunt. Voor ieder evenement wordt een eventteam samengesteld bestaande uit minimaal 2 eventmanagers. Zij begeleiden jouw evenement van het begin tot het eind. Wel zo’n veilige gedachte, dat er altijd meerdere eventmanagers aan jouw event gekoppeld zijn.
Langdurige relaties, daar gaan wij voor!
Een evenement is eigenlijk hetzelfde als een live-uitzending. Je krijgt immers maar één kans om het goed te doen! Daarom laten wij niets aan het toeval over en wordt alles tot in detail geregeld. Het grote aantal repeterende opdrachten laat zien dat onze opdrachtgevers onze gedegen manier van werken roemen. Een bewijs van het vertrouwen waar wij heel blij van worden. Wordt jij ook één van onze fans? Laten we eens kennismaken om te bekijken wat wij voor jullie evenement kunnen betekenen.


Advance Events is een echt familiebedrijf
Na jarenlang actief te zijn geweest in de wereld van partycatering, hospitality en evenementenlocaties zoals Studio21 in Hilversum, besloten Arie en Marina Brouwer in 2006 om het evenementenbureau Advance Events op te richten. In de afgelopen 20 jaar heeft het ondernemersechtpaar, samen met een team ervaren eventmanagers, al meer dan 2.500 evenementen mogen organiseren!
Vooral de evenementen met een feestelijk karakter én de evenementen die op het eigen bedrijf plaatsvinden, liggen ons erg goed, aldus Arie. Met name onze ervaring in partycatering en in de entertainmentwereld van de TV studio’s, helpt ons enorm. Arie en Marina hebben samen de taken goed verdeeld. Arie is verantwoordelijk voor de commercie en creatie, terwijl Marina de operationele aansturing doet. Inmiddels werkt ook zoon Artem in het bedrijf als logistiek manager. Het elan van het familiebedrijf zie je in alle facetten van de onderneming terug: persoonlijk, betrokken en vanuit het hart!
Wij verdiepen ons in jullie idee, DNA, doelstellingen en specifieke wensen.
Ons eventteam buigt over jullie vraag en bedenkt een uniek eventconcept.
Ben jij akkoord met het plan? Dan gaan onze eventmanagers voor je aan de slag. Geen detail laten zij aan het toeval over!
Eindelijk is het dan zover! Onze eventprofessionals zorgen er samen met onze eventpartners voor dat alles perfect verloopt.
Voor ons gaat het na deze dag nog even door. We plaatsen de foto’s op de website, versturen de bedankjes en evalueren het evenement samen met de opdrachtgever.
Heb jij ook iets te vieren? Vraag een offerte aan via het formulier op deze pagina of bel ons via 010 – 750 4400