Evenementenbureau Advance Events,
voor bedrijfsevenementen met Impact!

Over ons

Over ons

Evenementenbureau Advance Events

Advance Events organiseert als meer dan 20 jaar innovatieve en verrassende evenementen voor het bedrijfsleven. Op basis van de unieke wensen en doelstellingen van onze opdrachtgevers vertalen wij creatieve ideeën naar inspirerende event-experiences.

Naast het ontwikkelen van het eventconcept, verzorgen wij het volledige evenement van A tot Z, waarbij we elk detail tot in de perfectie regelen. Zo kun jij als opdrachtgever zorgeloos genieten, terwijl wij zorgen voor een vlekkeloze uitvoering. Ontzorgen op het hoogste niveau – daar maken wij ons dagelijks sterk voor!

Deskundig en ervaren

Advance Events is al decennia lang een betrouwbare partner in de organisatie en uitvoering van bedrijfsevenementen. In de afgelopen 20 jaar hebben wij talloze evenementen verzorgd:

Onze ervaren eventmanagers staan klaar om ook jou te ondersteunen bij elke stap van de organisatie.

evenementenbureau--organisatiebureau--eventburo--evenement--events--organiseren--personeel--medewerkers-zakelijk--relaties--klanten--publiek
Personeelsevenementen evenement personeelsfeest bedrijfsfeest organiseren evenementenbureau organisatiebureau advance events

Divers en veelzijdig

Bij Advance Events beschouwen we de veelzijdigheid van onze evenementen als een van onze grootste troeven. Met jarenlange ervaring hebben we uitgebreide expertise opgebouwd in het organiseren van een breed scala aan evenementen voor het bedrijfsleven.

Deze ervaring stelt ons in staat om voor uiteenlopende soorten events ingezet te worden. Of het nu gaat om een inspirerend klantevent, een gezellig jubileumweekend of de officiële opening met een festival op het eigen terrein, wij beschikken over de kennis én het netwerk om elk evenement tot een succes te maken.

Allround event partner

Advance Events is veel meer dan enkel een evenementenbureau; wij zijn een allround evenementenorganisator. Met een ruime voorraad aan eventmaterialen in ons eigen magazijn, bieden wij volledige controle en flexibiliteit. We beschikken over eigen meubilair, technische installaties, foodstations en zelfs festivalinrichting, waardoor we snel en efficiënt kunnen inspelen op elke wens.

Onze kracht ligt in onze veelzijdigheid: of het nu gaat om het inzetten van een foodtruck tijdens de pauze, een kleinschalig 1e paal event of de organisatie van een jubileumfeest – wij regelen het allemaal! Veel bedrijven hebben ervoor gekozen om ons als vaste partner voor al hun corporate events te gebruiken.

allround event partner - advance events evenementenorganisatie
Evenementenbureau Advance Events, eigenaren Arie en Marina Brouwer en hun zoon Artem - 2025

Familiebedrijf

Advance Events is van oorsprong een echt familiebedrijf. Na jarenlang actief te zijn geweest in de wereld van partycatering, events en hospitality, besloten Arie en Marina Brouwer om in 2005 Advance Events op te richten. We  begonnen als evenementen-bureau, maar al snel groeide we uit tot een fullservice evenementenorganisator die ook heel wat eigen eventmaterialen in huis heeft.

Arie Brouwer is verantwoordelijk voor de commercie, creatie en strategie, terwijl Marina de operationele aansturing doet. Inmiddels werkt ook zoon Artem in het bedrijf. Het elan van het familiebedrijf zie je in alle facetten van de onderneming terug: persoonlijk, betrokken en vanuit het hart!

De kracht van een
goed evenementenbureau

1. Ervaring en expertise

We hebben al meer dan twee decennia een bewezen staat van dienst en beschikken over een team eigen eventmanagers, elk met een jarenlange ervaring.

2. Creativiteit

Creativiteit en ‘out of the box denken’ staan bij ons op de 1e plaats. We bedenken originele en innovatieve ideeën, waarmee jullie evenement echt opvalt en een onvergetelijke herinnering wordt!

3. Klantgerichtheid

Als familiebedrijf staan drie zaken altijd voorop: persoonlijk, betrokken en vanuit het hart!

4. Netwerk

In de afgelopen 20 jaar hebben we meer dan 2.500 events mogen organiseren! Hierdoor hebben wij een zeer uitgebreid netwerk van leveranciers, locaties en eventpartners opgebouwd. De kracht van de combinatie!

5. Vast aanspreekpunt

Vanaf je aanvraag tot aan het evaluatiegesprek heb je te maken met één vast contactpersoon. Bij grotere events zetten wij overigens altijd een eventteam in, bestaande uit 2 eventmanager. Wel zo’n gerust gevoel voor de continuïteit.

Onze werkwijze voor jouw evenement

Onze werkwijze voor jouw evenement

1. Wederzijdse kennismaking

Wij verdiepen ons in jullie idee, DNA, doelstellingen en specifieke wensen.

2. Brainstormen en creatie concept

Ons eventteam buigt over jullie vraag en bedenkt een uniek eventconcept.

3. Productie, coördinatie en voorbereiding

Ben jij akkoord met het plan? Dan gaan onze eventmanagers voor je aan de slag. Geen detail laten zij aan het toeval over!

4. Uitvoering

Eindelijk is het dan zover! Onze eventprofessionals zorgen er samen met onze eventpartners voor dat alles perfect verloopt.

5. Nazorg en evaluatie

Voor ons gaat het na deze dag nog even door. We plaatsen de foto’s op de website, versturen de bedankjes en evalueren het evenement samen met de opdrachtgever.

Offerte aanvragen
voor een onvergetelijk
evenement?

Offerte aanvragen voor een onvergetelijk evenement?

Ontvang binnen 1 werkdag een reactie