Personeelsfeest APM
Personeelsfeest in de jaren '20 stijl
‘Dit jaar willen wij een heel ander personeelsfeest dan normaal organiseren. We willen een keer op chic gaan.’ Dat was in het kort de instructie die wij meekregen voor het personeelsfeest van de Rotterdamse containerterminal. Echte Rotterdamse havenjongens die samen met hun partner zijn uitgenodigd voor een spraakmakende avond anno 1920. Welkom in The Roaring Twenties! Met het prachtige Hulstkamp Gebouw als decor genoten ruim 700 gasten van een avond vol glitter and glamour. Voor even herleefden de gasten, aan de Maaskade in Rotterdam, de goede oude tijd van het begin van de vorige eeuw.
Ga terug naar de bruisende en bewogen periode van The Roaring Twenties met duistere en mysterieuze nachtclubs, flapper girls, de drooglegging en heel veel luxe feesten!


Een onvergetelijk The Great Gatsby personeelsfeest
Als Rotterdams evenementenbureau zijn wij een graag geziene gast in het Hulstkamp Gebouw. De afgelopen jaren hebben wij al menig personeelsfeest in dit prachtige gebouw ondergebracht. Als geen ander weten wij dan ook de specifieke gebruikseisen van dit monument. Ben jij benieuwd hoe jullie personeelsfeest in het Hulstkamp Gebouw eruit kan zien? Wij maken graag een vrijblijvend voorstel. De Roaring Twenties en The Great Gastby zijn slechts één van de vele themamogelijkheden die er zijn. Natuurlijk kunnen wij ook andere (thema)feesten op deze prachtige locatie tot stand brengen.
Themafeest organiseren en meer inspiratie nodig?
Wil jij ook een Roaring Twenties Party of The Great Gatsby Party organiseren? Advance Events is graag je eventpartner! Neem contact met ons op via 010 – 750 4400 of het aanvraagformulier op de website om meer informatie te ontvangen over deze thema’s of andere soorten themafeesten. Voor meer inspiratie verwijzen wij je naar onze pagina over themafeesten. Bekijk ook eens de pagina over personeelsfeesten.
Voor een uniek en onvergetelijk personeelsfeest in het thema van The Roaring Twenties of The Great Gatsby ga je naar Advance Events. Een feestavond met impact!

Waarom kiezen voor
Advance events?
Advance Events is sinds 2006 actief in de organisatie van jubileumfeesten. In al die jaren hebben we heel wat jubilea georganiseerd. Van 50 tot 5.000 gasten, voor kleine en grote opdrachtgevers, zowel zakelijk als feestelijk.
Wij brengen jouw wensen met creatieve concepten tot leven. Onze evenementen kenmerken zich door een creatief samen-spel van verrassende elementen die gezamenlijk zorgen voor een onvergetelijke totaalbeleving!
Persoonlijk, betrokken en vanuit het hart! Bij elk evenement dat wij organiseren zijn dat de pijlers. Jij als opdrachtgever en je gasten voelen zich bij ons echt in de watten gelegd. Gastheerschap op hoog niveau, dat is de kracht van ons familiebedrijf.
De kleinste details kunnen de grootste effecten teweeg brengen. Wij laten niets aan het toeval over en zorgen altijd voor het hoogst mogelijke kwaliteitsniveau. We willen niet de grootste zijn, maar wel de beste en daar doen we alles voor!
Heb jij ook iets te vieren? Vraag een offerte aan via het formulier op deze pagina of bel ons via 010 – 750 4400