Evenementenbureau Advance Events,
voor bedrijfsevenementen met Impact!

Over ons

Over ons

Evenementenbureau Advance Events

Advance Events is een creatief evenementenbureau uit de regio Rotterdam en al 20 jaar actief in de organisatie van maatwerk personeelsfeesten, relatie-events, open dagen en eventmarketing. We brengen de wensen van onze opdrachtgevers tot leven in inspirerende events met impact!

Als eventbureau verzorgen wij het hele traject: van idee tot realisatie. We regelen daarbij alles tot in de puntjes, zodat jij en je gasten onbezorgd genieten. Of het nu gaat om 100 of 1.500 gasten… Advance Events maakt jullie evenement onvergetelijk!

Regisseur van jouw event

Als eventbureau verzorgen wij het hele traject: van idee tot realisatie. We nemen we je heel wat werk uit handen, waarbij je zelf kunt aangeven welke onderdelen je liever in eigen regie houdt. In de rol van regisseur en producent regelen wij ieder evenement tot in de puntjes.

evenementenbureau, advance-events, eventpartner, eventbureau, evenementenorganisatie, organisatiebureau, personeelsfeest, jubileumfeest, jubileum, bedrijfsjubileum, open dag, bedrijfsfestival, relatie evenement, 010, Rotterdam, rotterdamse
Personeelsfeest of feestelijke opening organiseren met impact - Advance Events, openingsfeest, officiele opening, feestelijke, officiële, openingsevent, openingsevenement, 2025

Veelzijdig evenementenbureau

Bij Advance Events beschouwen we de veelzijdigheid van onze evenementen als een van onze grootste troeven. Met jarenlange ervaring hebben we uitgebreide expertise opgebouwd in het organiseren van een breed scala aan evenementen. Wij beschikken over de kennis én ervaring om elk evenement, klein of groot, tot een succes te maken.

Maar er is meer! Je kunt ons ook inschakelen wanneer je op zoek bent naar de invulling van een jubileumweekend, een Sinterklaasshow of opvallend entertainment voor je beursstand. Je kunt het zo gek niet bedenken, of wij regelen het voor je! Kortom, Advance Events is graag jullie allround eventpartner.

Uniek in de branche

Advance Events is veel meer dan een evenementenbureau; wij zijn een allround eventleverancier. We beschikken zelf over veel eventmaterialen zoals meubilair, decoraties, sfeerverlichting en dergelijke. Voor bedrijfsfestivals en open dagen hebben we zelfs tot 1.000 gasten alles in eigen beheer! Hierdoor kunnen we snel en efficiënt inspelen op elke wens.

Onze kracht ligt in de veelzijdigheid: of het nu gaat om het inzetten van een foodtruck tijdens de pauze, een kleinschalig 1e paal event of de organisatie van een bedrijfsjubileum voor honderden genodigden – wij regelen het!

Evenementenbureau Advance Events, eventpartner voor de organisatie van personeelsfeesten en bedrijfsfeesten
team advance events - evenementenorganisatie - evenementenbureau

Rotterdams familiebedrijf

Bij Advance Events zijn we van het kaliber ‘niet lullen, maar poetsen’. Verwacht bij ons geen opsmuk, maar een team dat keihard werkt om jouw evenement extra feestelijk te maken en tot in de puntjes feilloos te regelen. Gasten blij maken en opdrachtgevers ontzorgen staat bij Advance Events hoog in het vaandel. Tel daar creativiteit en ruim 20 jaar ervaring bij op en je weet één ding zeker; jouw event is in vertrouwde handen!

Advance Events is van oorsprong een familiebedrijf van de familie Brouwer. Het begon als een evenementenbureau met kantoor in de Van Nelle Fabriek, maar al snel groeide Advance Events uit tot een fullservice evenementenorganisator met 1.250 m2 bedrijfsruimte en een team van 10 fulltime eventmanagers.

Event referenties

Advance Events heeft al heel wat events mogen organiseren voor grote én kleine bedrijven. Soms was het een relatie event voor 50 klanten, soms een open dag voor 250 gasten of een bedrijfsfestival voor 500 personen. Af en toe ging het zelfs om een personeelsfeest voor 4.000 gasten! Enkele referenties:

evenementenbureau--organisatiebureau--eventburo--evenement--events--organiseren--personeel--medewerkers-zakelijk--relaties--klanten--publiek
Personeelsfeest op maat, 04, evenementenbureau Advance Events, maatwerk bedrijfsfeest, feest, optreden bekende artiest

Onze rol voor jouw evenement

Als evenementenbureau regelt Advance Events alles voor jullie evenement. Denk hierbij aan bijvoorbeeld zaken zoals:

  • Prachtige aankleding en decoraties
  • Sfeerverlichting en geluidstechniek
  • Verrassend entertainment en amusement
  • Onvergetelijke acts en special effects 
  • Catering, veiligheid en facilitair
  • Hospitality en eventcommunicatie
  • Een duidelijk draaiboek en strakke regie 

Meer informatie of offerte?

Advance Events is een creatief evenementenbureau uit de regio Rotterdam en al 20 jaar actief in de organisatie van onder andere maatwerk evenementen. Wil je een evenement met impact organiseren? We denken graag met je mee en maken een verrassend voorstel op maat.

Neem vrijblijvend contact met ons op via telefoon 010-7504400, stuur ons een bericht of vraag direct een offerte aan. Onze eventmanagers helpen je graag!

jubileum evenement voor relaties en klanten - 10 jaar APM Terminals - Advance Events

Onze werkwijze voor jouw evenement

Onze werkwijze voor jouw evenement

1. Wederzijdse kennismaking

Wij verdiepen ons in jullie idee, DNA, doelstellingen en specifieke wensen.

2. Brainstormen en creatie concept

Ons eventteam buigt over jullie vraag en bedenkt een uniek eventconcept.

3. Productie, coördinatie en voorbereiding

Ben jij akkoord met het plan? Dan gaan onze eventmanagers voor je aan de slag. Geen detail laten zij aan het toeval over!

4. Uitvoering

Eindelijk is het dan zover! Onze eventprofessionals zorgen er samen met onze eventpartners voor dat alles perfect verloopt.

5. Nazorg en evaluatie

Voor ons gaat het na deze dag nog even door. We plaatsen de foto’s op de website, versturen de bedankjes en evalueren het evenement samen met de opdrachtgever.

De kracht van een
goed evenementenbureau

1. Ervaring en expertise

We hebben al meer dan twee decennia een bewezen staat van dienst en beschikken over een team eigen eventmanagers, elk met een jarenlange ervaring.

2. Creativiteit

Creativiteit en ‘out of the box denken’ staan bij ons op de 1e plaats. We bedenken originele en innovatieve ideeën, waarmee jullie evenement echt opvalt en een onvergetelijke herinnering wordt!

3. Klantgerichtheid

Als familiebedrijf staan drie zaken altijd voorop: persoonlijk, betrokken en vanuit het hart!

4. Netwerk

In de afgelopen 20 jaar hebben we meer dan 2.500 events mogen organiseren! Hierdoor hebben wij een zeer uitgebreid netwerk van leveranciers, locaties en eventpartners opgebouwd. De kracht van de combinatie!

5. Vast aanspreekpunt

Vanaf je aanvraag tot aan het evaluatiegesprek heb je te maken met één vast contactpersoon. Bij grotere events zetten wij overigens altijd een eventteam in, bestaande uit 2 eventmanager. Wel zo’n gerust gevoel voor de continuïteit.

Offerte aanvragen
voor een onvergetelijk
evenement?

Offerte aanvragen voor een onvergetelijk evenement?

Ontvang binnen 1 werkdag een reactie