Eventbureau voor creatieve bedrijfsevenementen.
Wij organiseren events waar elke seconde inspireert.
OVER ONS
Evenementenbureau Advance Events
Advance Events organiseert verrassende evenementen voor kleine en grote bedrijven. Dat doen we in een bestaande feestlocatie of in het eigen bedrijfspand van onze opdrachtgevers. Gebaseerd op de specifieke wensen en doelstellingen van de klant, brengen we creatieve ideeën tot leven in een inspirerend event. We verzorgen alles van A tot Z en laten daarbij niets aan het toeval over. Ieder onderdeel wordt tot in de puntjes geregeld, zodat jij als opdrachtgever met een gerust gevoel kan meegenieten van het evenement. Daar doen we alles voor!
Deskundig en ervaren eventprofessional
Advance Events is al sinds 2006 actief. In al die jaren hebben we meer dan 2.000 kleine en grote bedrijfsevents mogen organiseren zoals personeelsevents, zakelijke events en events op eigen locatie. Van een relatie event voor 75 klanten, een familiedag voor 500 bezoekers tot een personeelsfeest voor 2.500 medewerkers. Ben je benieuwd wat wij voor jouw event kunnen betekenen? Neem contact op.
Onze missie
Het elan van een familiebedrijf staat garant voor een persoonlijke touch, betrokkenheid en optimaal gastheerschap! Onze missie is een toonaangevende partner te zijn voor inspirerende bedrijfsevents. We werken aan langdurige relaties en staan voor een uitstekend product. We willen niet de grootste zijn, maar wel de beste! En daar doen we alles voor.
Onze pijlers daarbij zijn:
Deskundig en ervaren
Verrassend en creatief
Persoonlijk en betrokken
Kwaliteit tot in detail
Langdurige relaties, daar gaan wij voor!
Een evenement is eigenlijk hetzelfde als een live-uitzending. Je krijgt immers maar één kans om het goed te doen! Daarom laten wij niets aan het toeval over en wordt alles tot in detail geregeld. Onze opdrachtgevers roemen onze onze gedegen manier van werken. Dat zien we aan het grote aantal repeterende opdrachten. Een bewijs van het vertrouwen en daar worden wij blij van! Zullen we eens kennismaken om te bekijken wat wij voor jullie evenement kunnen betekenen?
De USP’s van Advance Events
Deskundig en ervaren
Advance Events is sinds 2006 actief in de creatie en organisatie van evenementen. In al die jaren hebben we heel wat events georganiseerd. Van 50 tot 5.000 gasten, voor kleine en grote opdrachtgevers, zowel zakelijke als feestelijke evenementen.
Verrassend en creatief
Wij brengen jouw wensen met creatieve concepten tot leven. Onze evenementen kenmerken zich door een creatief samenspel van verrassende elementen die gezamenlijk zorgen voor een onvergetelijke totaalbeleving!
Persoonlijk en betrokken
Persoonlijk, betrokken en vanuit het hart! Bij elk evenement dat wij organiseren zijn dat de pijlers. Jij als opdrachtgever en je gasten voelen zich bij ons echt in de watten gelegd. Gastheerschap op hoog niveau, dat is de kracht van ons familiebedrijf.
Kwaliteit tot in detail
De kleinste details kunnen de grootste effecten teweeg brengen. Wij laten niets aan het toeval over en zorgen altijd voor het hoogst mogelijke kwaliteitsniveau. We willen niet de grootste zijn, maar wel de beste en daar doen we alles voor!
De kracht van een goed evenementenbureau
Een goed evenementenbureau is een bureau dat voldoet aan de behoeften en verwachtingen van de klant en is in staat om een succesvol evenement te organiseren binnen het gestelde budget en tijdsbestek. Advance Events past perfect binnen dit plaatje! Enkele kenmerken van ons evenementenbureau:
1. Ervaring en expertise: we hebben al meer dan 18 jaar een bewezen staat van dienst en beschikken over ervaren professionals die weten hoe ze een evenement succesvol organiseren.
2. Creativiteit: Eventbureau Advance Events is creatief en in staat om originele en innovatieve ideeën te bedenken die het evenement onderscheiden.
3. Klantgerichtheid: Als familiebedrijf luisteren wij als geen ander naar de wensen en behoeften van de klant en we zorgen voor een gepersonaliseerde aanpak die aansluit bij de doelstellingen.
4. Netwerk: In al die jaren dat wij actief zijn in de evenementenbranche hebben wij een uitgebreid netwerk van leveranciers, locaties en andere partners opgebouwd, die ons helpen bij het organiseren van het evenement. Professionals, ieder met hun eigen specialisme.
5. Budgetbeheer: Advance Events is vrijwel altijd in staat om het evenement binnen het gestelde budget te organiseren en zorgt altijd voor transparantie en duidelijkheid over de kosten.
Meer weten over hoe wij werken en hoe onze klanten onze service ervaren? We brengen je met plezier in contact met enkele van onze referenties.
Advance Events is een echt familiebedrijf
Na jarenlang actief te zijn geweest in de wereld van partycatering en evenementenlocaties zoals Studio21 in Hilversum, besloten Arie en Marina Brouwer om in 2006 een eigen evenementenbedrijf op te richten: Advance Events. Inmiddels bestaat het bedrijf al meer dan 18 jaar en in de afgelopen jaren hebben we al meer dan 2.000 bedrijfsevents mogen organiseren!
Arie en Marina hebben samen de taken goed verdeeld. Arie is verantwoordelijk voor de commercie en de creatie, terwijl Marina de operationele aansturing en het financiële management doet. Inmiddels werkt ook zoon Artem in het bedrijf als logistiek manager. Het elan van ons familiebedrijf merk je in alle facetten van de onderneming: persoonlijk, betrokken en vanuit het hart!
Onze werkwijze voor jouw evenement
1) Wederzijdse kennismaking
Wij verdiepen ons in jullie idee, DNA, doelstellingen en specifieke wensen.
2) Brainstormen en creatie concept
Ons eventteam buigt over jullie vraag en bedenkt een uniek eventconcept.
3) Productie, coördinatie en voorbereiding
Ben jij akkoord met het plan? Dan gaan onze eventmanagers voor je aan de slag. Geen detail laten zij aan het toeval over!
4) Uitvoering
Eindelijk is het dan zover! Onze eventprofessionals zorgen er samen met onze eventpartners voor dat alles perfect verloopt!
5) Nazorg en evaluatie
Voor ons gaat het na deze dag nog even door. We plaatsen de foto's op de website, versturen de bedankjes en evalueren het evenement samen met de opdrachtgever. Op naar het volgende event!
Geïnteresseerd? Neem contact met ons op
Ben je geïnteresseerd en wil je meer weten over de mogelijkheden van evenementenbureau Advance Events voor jouw evenement? Of wil je graag een voorstel op maat ontvangen? Stuur ons een vericht of neem contact op met één van onze eventmanagers via telefoon 010-7504400.
Jouw eventpartner voor kleine en grote bedrijfsevenementen
Wij zijn graag jullie eventpartner voor de creatie, organisatie en uitvoering van jullie bedrijfsevent. We komen met plezier bij je langs om je vrijblijvend te informeren over onze mogelijkheden.
Personeelsfeesten | Themafeesten | Jubileumfeesten
Open Dagen | Familiedagen | Personeelsweekends
Klantendagen | Officiële Openingen
Evenementen op het eigen bedrijf