Officiële Opening Nieuw Bedrijfspand

Officiële opening The Greenery

Advance Events organiseerde op de eigen locatie van The Greenery in Breda in 2017 een geweldig evenement ter gelegenheid van twee bijzondere gebeurtenissen: niet alleen de officiële opening van het nieuwe distributiecentrum moest gevierd worden, maar tevens de officiële start van het zachtfruit- en aspergeseizoen! Kortom, dubbel feest! Een creatieve uitdaging die wij met beide handen aangrepen!

Openingsfeest met een thema

Als eventformat kwam al snel het thema ‘Proef de Lente’ naar voren. Het moest een feest worden volledig in lentesfeer met kleurrijke bloemen en bloeiende lenteplanten. Daarnaast moest het fris en fruitige en open en heldere buitengevoel gecreëerd worden. Gezelligheid stond centraal en het feest moest uiterst sfeervol worden. Speciaal voor dit openingsevenement bouwden wij een groot paviljoen met tenten. Het paviljoen richtten wij in met een lentetuin en een heus ‘kookweiland’. Aan deze tuin koppelden wij een doorzichtige zachtfruitkas van waaruit men zicht had op het nieuwe pand. Ook de catering zelf stemden wij volledig af op het thema van deze opening. Onder toeziend oog van telers, relaties en medewerkers is het distributiecentrum officieel geopend door CEO Steven Martina, burgemeester Paul Depla en aardbeienteler Ad Boeren.

Dubbel feest: de officiële opening van het nieuwe bedrijfspand en de opening van het zachtfruit- en aspergeseizoen!

opening openingsfeest officiele opening klanten relaties medewerkers open huis open dag advance events openingsact
opening openingsfeest officiele opening klanten relaties medewerkers open huis open dag advance events directeur

De officiële opening van het nieuwe bedrijfspand

Na een feestelijke ontvangst met heerlijke lente bites volgden diverse speeches. Na de speeches liepen de sprekers richting de transparante tent waar een grote detonator klaarstond. De presentatrice zette het aftellen in en iedereen deed mee! 3, 2, 1… het knetterende vuurwerk ontstak en zorgde ervoor dat de ballonnenwand en de aardbei verdwenen en de entree zichtbaar werd. Aansluitend nodigden wij alle gasten uit voor een rondleiding door het nieuwe distributiecentrum waar wij een demonstratiemarkt organiseerde van zachtfruit en asperges, de producten waarvoor dit nieuwe distributiecentrum is gebouwd.

Wij organiseren openingsevenementen met impact!

Impressies

Swingend openingsfeest

Na het diner verscheen het duo Carlo en Leo van Helemaal Hollands op het podium. Zij zetten direct de gezellige, Brabantse toon en binnen no time stond de dansvloer vol. Het duo wisselde Hollandse hits af met hits uit de jaren 80 en de gasten zongen uit volle borst mee! De rest van de avond speelde de DJ de leukste plaatjes en zong de zangeres de mooiste nummers. Zoals het hoort in Brabant, ging het openingsfeest nog tot in de late uurtjes door! De reacties na het feest waren overweldigend. Zowel de telers als de medewerkers van het nieuwe distributiecentrum zijn de lente van 2017 op een wel heel bijzondere wijze begonnen. Dit smaakt naar meer!

opening openingsfeest officiele opening klanten relaties medewerkers open huis open dag advance events muziek dj
opening openingsfeest officiele opening klanten relaties medewerkers open huis open dag advance events feestzaal

Staat bij jullie binnenkort de officiële opening van het nieuwe bedrijfspand op de agenda?

Gaan jullie binnenkort ook de officiële opening van een nieuw pand organiseren of wordt een bedrijfspand na een verbouwing opnieuw geopend? Wij helpen je om ook jullie opening tot een succes te brengen! Wil je weten wat wij voor jullie bedrijfsopening kunnen betekenen? Neem contact met ons op via 010 – 750 4400 of stuur ons een bericht. Bekijk ook eens deze pagina’s met informatie over een officiële opening, open huis, open dag en openingsfeest.

Opening bedrijfspand organiseren of op zoek naar ideeën en deskundig advies? Evenementenbureau Advance Events is een event partner met jarenlange ervaring in openingsfeesten!

Waarom kiezen voor
Advance events?

Deskundig en ervaren

Advance Events is sinds 2006 actief in de organisatie van jubileumfeesten. In al die jaren hebben we heel wat jubilea georganiseerd. Van 50 tot 5.000 gasten, voor kleine en grote opdrachtgevers, zowel zakelijk als feestelijk.

Verassend en creatief

Wij brengen jouw wensen met creatieve concepten tot leven. Onze evenementen kenmerken zich door een creatief samen-spel van verrassende elementen die gezamenlijk zorgen voor een onvergetelijke totaalbeleving!

Persoonlijk en betrokken

Persoonlijk, betrokken en vanuit het hart! Bij elk evenement dat wij organiseren zijn dat de pijlers. Jij als opdrachtgever en je gasten voelen zich bij ons echt in de watten gelegd. Gastheerschap op hoog niveau, dat is de kracht van ons familiebedrijf.

Kwaliteit tot in detail

De kleinste details kunnen de grootste effecten teweeg brengen. Wij laten niets aan het toeval over en zorgen altijd voor het hoogst mogelijke kwaliteitsniveau. We willen niet de grootste zijn, maar wel de beste en daar doen we alles voor!

Offerte aanvragen
voor een onvergetelijk
evenement?

Offerte aanvragen voor een onvergetelijk evenement?

Ontvang binnen 1 werkdag een reactie