TVB Street Parade – personeelsfeest

The TVB Street Parade - personeelsfeest

De opdracht was duidelijk: bedenk een invulling voor ons personeelsfeest op eigen locatie, waarbij de voorgaande feesten worden overtroffen met een concept waarover nog lang wordt nagepraat. Met die opdracht ging de creatieve denktank van Advance Events aan de slag. De uitkomst? Echt een supergaaf evenement waarin kleur, gezelligheid, beleving en interactie centraal staan. Een concept dat zoveel fans opleverde, dat het als ‘eventconcept’ nu ook voor jullie personeelsfeest mogelijk is.

Kleur, beleving, gezelligheid, fun & pleasure!

Op het parkeerterrein voor het pand creëerde wij een paradeplein met verschillende area’s. Honderden kleurrijke vlaggetjes, grote paradevlaggen, gekleurde prikverlichting, parade decoraties, diverse foodtrucks en foodunits, unieke amusement-caravans, vuurspuwers, streetdancers, DJ busje, steltlopers, paradetentjes…  echt alle zintuigen werden geprikkeld!

Op het tweede parkeerterrein werd een grote Parade feesttent geplaats. Later op de avond was deze Parade Feesttent ’the place to be’ om te dansen tijdens de diverse optredens.

TBV Street Parade - personeelsfeest op eigen locatie - georganiseerd door evenementenbureau Advance Events
TVB Street Parade - F0 - personeelsfeest op eigen locatie georganiseerd door evenementenbureau Advance Events - steltloper acts

Ontvangst met uniek Parade entertainment

Aan het begin van de avond werden de gasten op unieke wijze ontvangen met bijzonder Parade entertainment: steltlopers, streetdancers, straatmuzikanten en zelfs vuurspuwers! Daarnaast konden de gasten hun toekomst laten voorspellen in het waarzegsterstentje of hun geluk beproeven in de Bingo caravan.

Ook werd er regelmatig een duik genomen in de ballenbak camper, op zoek naar de gouden bal. Vanuit het Volkswagen DJ busje klonk gezellige inloopmuziek, terwijl je bij de Photobooth Caravan ook kon genieten van de silent disco. Kortom: je kwam echt ogen en oren tekort!

Impressies

AAN LEKKER ETEN GEEN GEBREK!

Ook aan eten was er geen gebrek: funfood, streetfood, foodtrucks… alles was er! Langs de parade stonden verschillende foodcorners waar heerlijke wereldse streetfood werd geserveerd: pizza’s, frietjes, bao buns, kipspiesjes, churro’s, wafels en nog veel meer!

Alleen al de geur van de BBQ Smoker, de Ofyr vuurschaal, pizza houtoven en de churros was verrukkelijk! De kleurrijke foodstandjes beleven de hele avond geopend en aan het eind van het paradefeest was er ook nog eens een lekkere late-night snack.

Bekijk onze personeelsfeesten

TVB Street Parade - F8 - personeelsfeest op eigen locatie georganiseerd door evenementenbureau Advance Events - churro food truck op festival evenement
TVB Street Parade -F20- een personeelsfeest op eigen locatie georganiseerd door evenementenbureau Advance Events

Ter afsluiting een groots Paradefeest

De TVB Street Parade werd afgesloten met een waanzinnig feest in de grote Paradetent. DJ Maus warme het publiek op, waarna Mart Hoogkamer ervoor zorgde dat het dak er af ging. Hierna volgde de Foute Party met de Q-music DJ’s.

De avond werd afgesloten met een finale van de TVB Brassband, waarbij alle gasten met LED-partygadgets in één grote verlichte stoet naar de uitgang liepen. Als kers op de taart kreeg men bij vertrek nog een fraai cadeau mee naar huis. WOW – what a night!

Bekijk HIER het Youtube filmpje.

Meer leuke feestideeën

Ook een Street Parade feest organiseren?

Advance Events is een creatief evenementenbureau uit de regio Rotterdam en al 20 jaar actief in de organisatie van maatwerk personeelsfeesten. Als eventbureau verzorgen wij het hele traject: van idee tot realisatie. We regelen alles tot in de puntjes, zodat jij en je gasten onbezorgd genieten van een spraakmakend feest!

Wil je ook zo’n gaaf Street Parade personeelsfeest organiseren? We denken graag met je mee en maken een voorstel op maat. Neem contact met ons op via telefoon 010-7504400, stuur ons een bericht of vraag een offerte aan voor jullie personeelsfeest.

Evenementenbureau Advance Events, eventpartner voor de organisatie van personeelsfeesten en bedrijfsfeesten

Waarom kiezen voor
Advance events?

Deskundig en ervaren

Advance Events is sinds 2006 actief in de organisatie van jubileumfeesten. In al die jaren hebben we heel wat jubilea georganiseerd. Van 50 tot 5.000 gasten, voor kleine en grote opdrachtgevers, zowel zakelijk als feestelijk.

Verassend en creatief

Wij brengen jouw wensen met creatieve concepten tot leven. Onze evenementen kenmerken zich door een creatief samen-spel van verrassende elementen die gezamenlijk zorgen voor een onvergetelijke totaalbeleving!

Persoonlijk en betrokken

Persoonlijk, betrokken en vanuit het hart! Bij elk evenement dat wij organiseren zijn dat de pijlers. Jij als opdrachtgever en je gasten voelen zich bij ons echt in de watten gelegd. Gastheerschap op hoog niveau, dat is de kracht van ons familiebedrijf.

Kwaliteit tot in detail

De kleinste details kunnen de grootste effecten teweeg brengen. Wij laten niets aan het toeval over en zorgen altijd voor het hoogst mogelijke kwaliteitsniveau. We willen niet de grootste zijn, maar wel de beste en daar doen we alles voor!

Offerte aanvragen
voor een onvergetelijk
evenement?

Offerte aanvragen voor een onvergetelijk evenement?

Ontvang binnen 1 werkdag een reactie