The Roaring Twenties Party
We gaan terug naar de bruisende en bewogen jaren twintig van de vorige eeuw. De setting van The Great Gatsby en de Peaky Blinders. Terug naar de dagen van de Charleston, mysterieuze nachtclubs, illegale drank en verleidelijke flapper girls. Vanavond ben je te gast in de duistere nachtclub van niemand minder dan Al Capone waar je geniet van luxe cocktails en je geluk beproeft in het casino…
Het jaren '20 feest, daar scoor je mee!
Het themafeest The Roaring Twenties is het meest geboekte themafeest. Het thema is ideaal als invulling voor het personeelsfeest maar zeker ook voor bijvoorbeeld het kerstfeest of een jubileumfeest. Het thema Roaring Twenties kenmerkt zich door de prachtige aankleding, de supergezellige sfeer en natuurlijk de diverse doe-elementen die je aan de feestavond kunt toevoegen. Advance Events heeft diverse concepten die helemaal naar wens in te vullen zijn. Benieuwd hoe jullie Roaring Twenties Party eruit ziet? We maken graag vrijblijvend een offerte.


Dress code: feestelijk Roaring Twenties!
Dit feest leent zich als geen ander voor een dress code die helemaal aansluit bij het thema. En de ervaring heeft ons inmiddels geleerd dat dit zowel voor medewerkers uit een fabriek als accountants van kantoor altijd geweldig wordt beetgepakt. De gasten verschijnen in de meest prachtige jaren ’20 kostuums op het feest. Bekende TV series als Peaky Blinders en de film Great Gatsby hebben hier natuurlijk aan bijgedragen. Weet jij al welke jurk of pak jij aantrekt? Wie weet win je de Dress to Impress Award wel!
Roaring '20 party in eigen locatie of extern?
Een themafeest zoals een Roaring Twenties party kan op veel plekken worden georganiseerd. Je kunt kiezen voor één van de stijlvolle eventlocaties waarmee wij veel samenwerken. Het is ook mogelijk het jaren ’20 personeelsfeest in jullie eigen bedrijfspand te organiseren. Binnen no-time bouwen wij jullie magazijn of fabriekshal om tot een prachtige feestzaal, inclusief verrassende Roaring Twenties, Peaky Blinders of Great Gatsby decoraties. En wist je dat een personeelsevent op eigen locatie vrij is voor de WKR? Dat scheelt veel belastinggeld dat je dan kunt besteden aan het feest zelf.

Amusement in stijl van Roaring Twenties
Bij een Roaring Twenties party hoort natuurlijk amusement en entertainment in jaren ’20 stijl. Wij hebben diverse mogelijkheden die uitstekend bij dit thema passen. Natuurlijk de flappergirls. Zij zorgen niet alleen voor vertier en geven tijdens het feest ook diverse dansoptredens. Ook het nostalgische casino mag natuurlijk niet ontbreken. Roulette, Blackjack, Craps en zelfs de éénarmige bandieten ontbreken niet. En wat dacht je van een jaren ’20 cocktailbar? Ook op muzikaal gebied zijn er vele mogelijkheden. Van DJ tot Crooner formaties en van jazzbands tot feestband. We informeren je graag over de mogelijkheden voor jullie jaren ’20 themafeest.


Onze rol voor jullie Jaren '20 themafeest
Onze rol voor jullie themafeest is veelzijdig. We starten met het maken van een creatief plan voor jullie Roaring Twenties Party. Hierbij geven we je tips en adviezen en dragen we suggesties aan voor de locatie en de invulling van entertainment. Is alles helemaal naar wens, dan gaan wij aan de slag met alle voorbereidingen. We maken een draaiboek, leggen alle toeleveranciers vast en we zorgen ervoor dat er niets aan het toeval wordt overgelaten. Tijdens het feest zelf is onze partymanager al vroeg aanwezig om alles in goede banen te begeleiden. De feestavond wordt tot in de puntjes door ons geregeld, zodat jij zelf onbezorgd kunt meegenieten!
Meer informatie over de Roaring Twenties Party
Wil je weten of jullie eigen locatie geschikt is om een themafeest zoals de Roaring Twenties te organiseren? We komen graag een keertje vrijblijvend bij je op locatie kijken en geven je aansluitend direct advies. Ben je sowieso geïnteresseerd en wil je meer weten over de mogelijkheden van Advance Events voor jullie Jaren ’20 feest? Neem vrijblijvend contact met ons op via telefoon 010 – 750 4400 of via onderstaande buttons.

In de praktijk
Jubileumweekend Verstegen Accountants
Personeelsweekend in Friesland
In de praktijk
In de praktijk
In de praktijk
Waarom kiezen voor
Advance events?
Wij brengen jouw wensen met creatieve concepten tot leven. Onze evenementen kenmerken zich door een creatief samenspel van verrassende elementen die gezamenlijk zorgen voor een onvergetelijke totaalbeleving!
Persoonlijk, betrokken en vanuit het hart! Bij elk evenement dat wij organiseren zijn dat de pijlers. Jij als opdrachtgever en je gasten voelen zich bij ons echt in de watten gelegd. Gastheerschap op hoog niveau, dat is de kracht van ons familiebedrijf.
De kleinste details kunnen de grootste effecten teweeg brengen. Wij laten niets aan het toeval over en zorgen altijd voor het hoogst mogelijke kwaliteitsniveau. We willen niet de grootste zijn, maar wel de beste en daar doen we alles voor!
Heb jij ook iets te vieren? Vraag een offerte aan via het formulier op deze pagina of bel ons via 010 – 750 4400