First call VIP-event methanol powerd schip Laura Maersk
Luxe partypaviljoen op de kade bij APM Terminals MV2
Op de kade van de containerterminal APM Terminals MV2 werd een prachtige tent geplaatst voorzien van stijlvolle inrichting. Via de raampartijen hadden de gasten goed zicht op het schip. Na diverse toespraken en presentaties, volgde een rondleiding over het schip, waarbij uitleg werd gegeven over de nieuwe milieuvriendelijke manier van voortstuwing. Het event werd afgesloten met een netwerkborrel.
A beautiful tent with stylish furnishings was placed on the quay of the APM Terminals MV2, one of the biggest container terminals in Rotterdam. Through the windows guests had a good view of the ship. After various speeches and presentations, a tour of the ship followed, during which the new environmentally friendly method of propulsion was explained. The event concluded with a networking drink.


Meer informatie over een maiden call / maiden trip / maiden voyage?
Wil je meer weten over de mogelijkheden van een VIP-evenement rondom een maiden call, maiden trip of maiden voyage? Of wil je in de haven van Rotterdam een naming ceremony of scheepsdoop organiseren? Als deskundig evenementenbureau is Advance Events graag je eventpartner.
Would you like to know more about the possibilities of a VIP event, maiden call, maiden trip or maiden voyage event? Or do you want to organize a naming ceremony or ship christening in the port of Rotterdam? As an expert event agency, Advance Events is happy to be your event partner! Please call us: 0031 (0)10 750 4400
Meer informatie of offerte op maat ontvangen?
Ben je benieuwd wat wij voor jullie first call event kunnen betekenen? Of wil je meer weten over bijvoorbeeld een scheepsdoop en naming ceremony? Neem dan contact met ons op.
Are you curious about what we can do for your first call event? Or would you like to know more about, for example, a ship christening or naming ceremony? Please contact us.

Waarom kiezen voor
Advance events?
Advance Events is sinds 2006 actief in de organisatie van jubileumfeesten. In al die jaren hebben we heel wat jubilea georganiseerd. Van 50 tot 5.000 gasten, voor kleine en grote opdrachtgevers, zowel zakelijk als feestelijk.
Wij brengen jouw wensen met creatieve concepten tot leven. Onze evenementen kenmerken zich door een creatief samen-spel van verrassende elementen die gezamenlijk zorgen voor een onvergetelijke totaalbeleving!
Persoonlijk, betrokken en vanuit het hart! Bij elk evenement dat wij organiseren zijn dat de pijlers. Jij als opdrachtgever en je gasten voelen zich bij ons echt in de watten gelegd. Gastheerschap op hoog niveau, dat is de kracht van ons familiebedrijf.
De kleinste details kunnen de grootste effecten teweeg brengen. Wij laten niets aan het toeval over en zorgen altijd voor het hoogst mogelijke kwaliteitsniveau. We willen niet de grootste zijn, maar wel de beste en daar doen we alles voor!
Heb jij ook iets te vieren? Vraag een offerte aan via het formulier op deze pagina of bel ons via 010 – 750 4400